Dacia офіційно представила свій найбільший кросовер – Dacia Bigster. Він на 240 мм довший за актуальне Duster третього покоління. Довжина машини складає 4570 мм, ширина – 1810 мм, висота – 1710 мм.
Колісна база – 2700 мм, так що Bigster – це повноцінний кросовер сегменту С.
Зовні Bigster схожий на розтягнутий Duster. У плані оснащення машина цілком сучасна – є електропривід кришки багажника, панорамний дах, бездротова зарядка для смартфона, адаптивний круїз-контроль, електрорегулювання крісла водія, двозонний клімат-контроль.
Екранів два – обидва 10-дюймові. Один працює у складі медіасистеми, інший встановлений перед водієм, на нього виводяться показання панелі приладів.
Bigster першим у лінійці Dacia отримав гібридну силову установку Hybrid 155, у назві якої відбито потужністю. Це звичайний гібрид, що не підключається. Силова установка включає бензиновий мотор, два електромотори і тягову батарею ємністю 1,4 кВт∙год.
У машини цікава трансмісія з чотирма передачами для бензинового мотора і двома для електромоторів. Оснащений цією силовою установкою, Bigster завжди стартує у суто електричному режимі. У компанії запевняють, що у місті машина 80% часу пересувається електрикою.
Альтернатива настільки складній системі – “м’який” гібрид TCe 140 на базі 1,2-літрового турбованого трициліндрового двигуна. Коробка передач – 6-ступенева механічна, привід передній, але за доплату можна отримати і повний.
Третя силова установка ECO-G 140 для тих, хто реально багато їздить і на далекі відстані. У її складі також 1,2-літровий турбомотор. Машина оснащена балоном об’ємом 49 літрів для зрідженого газу та 50-літровим баком для бензину.
Загальний запас ходу – 1450 км. Дизельних ДВЗ у моторній лінійці Bigster немає.
Перший публічний показ Bigster відбудеться на Паризькому автосалоні наступного тижня. Ціни оголосять у січні 2025 року, продажі стартують у квітні 2025 року.