За минулі 12 місяців на українських інтернет-майданчиках для розміщення оголошень про продаж автотранспорту було розміщено 2,76 млн пропозицій про продаж вживаних легкових машин.
Потенційна фінансова вартість усіх авто, що пропонувалися (або пропонуються) до продажу за минулі 12 місяців, становила майже 26,6 мільярда доларів. Про це свідчать дані Інституту досліджень авторинку.
За підрахунками експертів, у середньому українці щомісяця пропонують до продажу в інтернеті вживаних легковиків на 2,1 мільярда доларів. Частка найдоступніших автомобілів, яка складає мас-маркет української «вторинки» (ціна у пропозиції до 8 тисяч доларів), змінилася (зросла) з 64,5% до 65,2%.
Натомість зменшилася частка легковиків, ціною понад 20 тисяч доларів: зараз їх пропонують 8,5%, при, тому, що торік частка таких становила 9,2%.
Щодо сегменту електромобілів, то тривале зниження середньої ціни, рівень якої зараз 15 300 доларів, змінилося на її збільшення (+300 доларів).
Загалом на ринку продовжується збільшення пропозицій з дешевшими автомобілями, та скорочується пропозиція з дорожчими, підсумували експерти.
За даними Інституту досліджень авторинку, за підсумками серпня 2024 українці купили сумарно 9,4 тисячі легкових електроавто.