Toyota готує революцію у двигунах внутрішнього згоряння

Toyota, один з найбільших автовиробників у світі, продовжує робити ставку на двигуни внутрішнього згоряння (ДВЗ), незважаючи на зростаючий попит на електромобілі.

На кінці травня японська компанія анонсувала нові чотирициліндрові двигуни об’ємом 1,5 та 2,0 літра, які, за словами головного технологічного директора Хірока Накаджіма, мають потенціал стати революційними.

Накаджіма зазначив, що нові двигуни будуть кардинально відрізнятися від поточних моделей ДВЗ.

Зокрема, їх конструкція дозволить досягти високої теплової ефективності. Хоча точні цифри не розкриваються, раніше Toyota досягала 40% теплової ефективності в своїх двигунах.

Для порівняння, Nissan з технологією e-Power досягає 50% теплової ефективності, використовуючи ДВЗ як генератор для заряджання батареї, а не для приводу коліс.

Однією з ключових характеристик нових двигунів є укорочений хід поршня, що значно ускладнює завдання для інженерів, але дозволяє створити компактніші двигуни.

Це, у свою чергу, дає змогу революціонізувати конструкцію автомобілів, знижуючи передню частину для покращення аеродинаміки.

Втрата обертового моменту компенсується швидким відгуком електромотора, роблячи ці двигуни ідеальними для гібридних систем.

Toyota планує випустити автомобілі з новими двигунами до 2027 року.

Ці нові силові агрегати зможуть працювати не лише на традиційному викопному паливі, а й на біопаливі, водні та синтетичному паливі.

Накаджіма підкреслює, що в нових двигунах ще є багато можливостей для вдосконалення, натякаючи на численні інженерні інновації, які Toyota поки не розкриває.

На тлі глобального переходу багатьох автовиробників до електромобілів, Toyota продовжує вірити у перспективи своїх інноваційних ДВЗ.

Компанія вважає, що нові технології та покращення теплової ефективності можуть забезпечити високу конкурентоспроможність навіть у майбутньому, коли ринок електромобілів буде ще більш насиченим.

Таким чином, Toyota демонструє альтернативний підхід до майбутнього автомобільної індустрії, поєднуючи інновації в області ДВЗ з гібридними технологіями, що дозволяє використовувати різні види палива.

Новини Хмельницького