Федеральна торгова комісія США (FTC) остаточно прийняла нове правило, яке вимагає від компаній (зокрема, таких стримінгів, як Netflix) забезпечити скасування передплати на продукти чи послуги одним натисканням
У рішенні зазначається, що скасування передплати має бути «принаймні таким же простим у використанні», як і процес реєстрації.
Голова FTC Ліна Хан каже (через Reuters), що нове правило — це дещо пізня реакція на все більшу кількість скарг від користувачів на те, як «абсурдно важко» іноді скасувати підписку на сервіси.
«Компанії не повинні мати можливість обманом змусити вас платити за підписки, які вам не потрібні», — зазначає Хан.
Правило забороняє компаніям, клієнти яких зареєструвались через застосунок чи вебсайт, пропонувати скасування передплати через чатбота чи іншого агента. Тоді як клієнтам, які підписались «очно», компанія має дзвонити або писати з пропозицією відписатись.
Також правило передбачає, що стримінги, торгові центри, спортзали тощо мають отримати попередню згоду клієнта, перш ніж подовжити передплату чи перетворити безплатну пробну версію на платну.
Торік FTC судилась з Amazon, звинувачуючи ту в обмані клієнтів й автоматичному поновленні передплати. Також у позові зазначалось, що дизайн вебсайту компанії «підштовхував» клієнтів до реєстрації в Prime.
Онлайн-курс «Захист інформаційних систем у бізнесі» від robot_dreams. Дізнайтеся, як влаштований світ кібербезпеки зсередини, та як налагодити систему безпеки в компанії як на технологічному, так і на менеджерському рівні. Детальніше про курс
Подібна скарга була спрямована й в сторону Adobe — через «приховані» комісії за розірвання угоди та заплутаний процес скасування. FTC зазначав, що компанія не змогла чітко розкрити свої умови клієнтам, включаючи річну тривалість підписки та стягнення плати за дострокове скасування.